יום שני, 27 בספטמבר 2010

לו חייתי מחדש / ה.ל. בורחס


לו חייתי מחדש / ה.ל. בורחס
לו יכולתי לחיות את חיי מחדש...
בחיים האחרים הייתי משתדל לעשות יותר טעויות.
לא הייתי משתדל להיות כל כך מושלם, הייתי יותר רפוי.
הייתי יותר טיפש ממה שהייתי, מעט דברים הייתי לוקח ברצינות.
הייתי פחות מלוטש,
הייתי לוקח יותר סיכונים, הייתי נוסע יותר, מתבונן ביותר שקיעות, מטפס על יותר הרים, שוחה בנהרות רבים יותר.
הייתי הולך ליותר מקומות שלא הייתי בהם מעולם, הייתי אוכל יותר גלידה ופחות שעועית.
הייתי משתדל שיהיו לי יותר בעיות אמיתיות ופחות בעיות מדומות.
אני הייתי מאותם אנשים שחיו כל דקה בחייהם בצורה פורייה ושקולה,
ברור שגם היו לי רגעים של אושר.
לידיעתכם, רק מזה עשויים החיים, רק מרגעים.
אך אילו יכולתי לחזור לאחור, הייתי משתדל שיהיו לי רק רגעים טובים.
אני הייתי מאותם אנשים שלעולם לא הולכים לשום מקום ללא מד-חום,ללא שקית חימום לרגלים,ללא מטריה ומצנח.
אילו יכולתי לחיות את חיי מחדש, הייתי נוסע יותר קליל.
אילו יכולתי לחיות החיים מחדש, הייתי חולץ את נעלי בתחילת האביב והולך יחף עד סוף הסתיו.
הייתי מסתובב יותר בקרוסלה, מתבונן יותר בשקיעות, משחק יותר עם ילדים,
לו חיי היו שוב לפני...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה